fredag 23 mars 2018

Här är det.

Anslag:


Stockholm Under Ytan var gläntan, viloplatsen,  det var här texterna först uppstod. Vissa av dem stannade på bloggen, andra växte ut och blev längre, några blev till och med romaner. Du har sett det hända över åren, årsringarna under huden, gruset i ögonen, kampen, eller kanske längtan, efter att få vara anonym, skriva vad som faller händerna in, våga ta ut svängarna. Det var värt det, alltihop. Kanske kommer du att tycka likadant en dag, det hoppas jag.


Böckerna:


Mannen utan ryggrad, 2012.
Kärleken passerade här en gång, 2013.
Så länge du är min syster, 2014.
Vara Frank, 2016.
Min bästa väns fru, 2017.
Bok för stjärnklara nätter, 2017.
Önskebrunnen, 2017.
Vindstilla dagar på öde platser, 2018.


En del går att låna på bibliotek, annat finns enbart som E-bok, vissa av böckerna hittar du fortfarande som inbundna hos nätbokhandlarna.


Jag har en del utgåvor till försäljning, ströexemplar som jag kan signera och skicka om du önskar. Förfrågningar skickas till:


sthlmunderytan@gmail.com


eller via


Twitter


eller via


Instagram




Och nu då? Tja, det finns anledning att fortsätta skriva, fortsätta läsa, se saker, kliva upp ur soffan och se världen för att sedan kanske hitta en vinkel som ingen annan tidigare tänkt på.


Bästa,















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar