måndag 16 januari 2012

Intresseklubben antecknar etc. etc. och så vidare och så vidare

Läser: Lars Noréns En dramatikers dagbok.
Lyssnar på: Miami Horror
Äter: Sojabönor och rött kött
Dricker: Hermitage
Längtar till: Paris
Drömmer om: Skor och våren
Till vardags: Trivselvikt
Till fest: Tunn bomullskostym, ljusblå.
Stolt över: Barnen, givetvis.
Skäms över: Att jag har svårt att sluta dricka om jag börjat.
Tror på: Mina vänner. I övrigt väldigt lite.
Önskar mig: Ditt VISA kort.
Gör om tre år: Skriver på nästa roman.
CV: Tre album blev det. Åtminstone ett för lite.
Film: Helst inte.
Bra på: Kärlek
Dålig på: Att trösta
Färg på ögonen: Sprucken blå
Själen: Född ledsen, jobbar mig uppåt, kommer aldrig i mål
Famous last words: Can i have some spare change, can i break your heart?

2 kommentarer: