onsdag 12 november 2014

Halmstad, ta emot våra hyllningar.

Vår turnéledare från Blixten & Co lyckades till sist få ihop oss för en gemensam bild. Hon fick använda elpistol för att lyckas.

Roligt att få vara ute på fina Tylöhus, som ligger vid havet. Hann med en lång promenad på stranden. Älskar havet om hösten.

Elin Olofsson, Camilla Läckberg, oklar snubbe, Carina Nunstedt, Dogge D och Charlotte Hågård på bilden.

Fint att få prata om relationstrilogin med Carina. För så har det sett ut de senaste kvällarna; samtalet har inte bara kretsat kring "Så länge du är min syster", utan jag har även fått möjlighet att prata en del om tankarna kring "Mannen utan ryggrad" och "Kärleken passerade här en gång."

Nunstedts leopardfläckiga röda sammetsskor (från Hope) är geniala. Jag älskar böcker och jag älskar skor. Jag har förgäves försökt matcha henne on stage. Min fundering är om Hope kan göra hennes skor i en unisex-modell.

Turnén fortsätter om ett par veckor, i Västerås, Gävle och mitt eget personliga turnéavslut sker i Stockholm 2/12 på Musikaliska.

See you.

Peo
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar