tisdag 2 juli 2013

Bortglömda gamla dj:s

"Prata inte med mig om Gil Scott Heron."

"Visst är det jobbigt? Att alla har kommit ikapp?"

Vi har hamnat på Snottys och det är bara att erkänna att ingen vill boka oss längre.

"Det fanns en tid när min skivsamling spelade roll."

"Nu verkar bartendern kunna mer än oss om vad som händer på klubbarna i Berlin. Och hon spelar låtarna därifrån också."

"Fast jag får fortfarande personalpris på ölen. Hon bakom disken säger att det gäller året ut."

"Det som är mest läskigt är att jag inte hann köpa en bostadsrätt."

"Jag tycker det är värre med hårfästet som kryper uppåt."

"Jag träffade mitt ex igår. Hon kom med barnvagn och pappa till barnet var en donator från Danmark. Ingen annan dög, sa hon."

"Snart behövs vi män inte längre."

"Vad menar du med snart?"





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar