tisdag 24 april 2012

The groupie that never qualified for Mensa

”Jag blir så JÄVLA förbannad” säger Patti.

”Vad hände igår egentligen?”

”Jag låg med basisten. Med BASISTEN!”

”Ja?”

”Men jag misstog honom för en annan. Jag trodde det var sångaren.”

”Kände du inte igen honom? Såg du inte bandet?”

”Jag kan inte fatta hur dum jag var. Jag gick fram till honom i baren och frågade om han var med i bandet och han: Yes i am.”

”Okej.”

”Sen i morse när jag lämnade hotellet och ringde Sandra och berättade att jag precis hade knullat sångaren för tredje gången samma morgon så sa hon att hon hade sångaren bredvid sig. Och då fattade jag ju.”

”Okej.”

”Alltså, det här händer HELA TIDEN.”

”Okej.”

”Jag tänker göra mer research i framtiden. Helt allvarligt. Jag tänker inte ligga med människor som inte betyder någonting. Det måste vara VIKTIGA människor.”

”Okej.”

”Jag menar, jag kan hitta folk i den här stan som är mer viktiga än basisten i det där bandet.”

”Undrar vad basisten tänker om allt det här.”

”Vem bryr sig om vad han tänker?”

1 kommentar:

  1. Du måste skriva bäst i världen. Just nu vill jag bara vara som du.

    SvaraRadera