fredag 14 mars 2014

Vill tipsa om ett par bokbloggar.

Tiden är knapp. Jag hinner inte följa så många bloggar, men det finns lite måsteläsning där ute.

En bokblogg som jag följer, är Bokboxen. Jag hade äran att få skriva en text åt dem i höstas. Den hittar du här: LÄNK TILL BOKBOXEN. Bokboxen uppdateras ofta och de skriver om alla nya boksläpp.

Måste också tipsa er om MARCUSBIBLIOTEKET. Det är ju en rätt känd blogg som har vunnit priser osv, men om någon missat den så. Han verkar lägga ner en hel del tid på sin blogg, vilket ju alltid är kul när resultatet blir bra. Att han sågade "Kärleken passerade här en gång" spelar ingen roll. Det är en fin bokblogg!

Till sist: Kolla också in BREAKFASTBOOKCLUB som är bra.

Sporadiskt läser jag flera andra bokbloggar också, så jag vill inte trampa någon på tårna. Det finns massor av bra bokbloggar. Men just idag lyfter jag fram dessa tre.

/p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar