lördag 27 september 2014

This is life.

Tack till alla er som kom och lyssnade på intervjuerna under torsdagen och fredagen på Bokmässan 2014.

"Så länge du är min syster" kommer ut i bokhandeln inom kort, men den är tillgänglig redan nu på mässan i Massolit Förlags monter.

Det har varit ett otroligt roligt år,  med utgivningen av "Mannen utan ryggrad" som pocket i januari, följt av "Kärleken passerade här en gång" som pocket i augusti. Och så nu, i oktober, kommer då en helt ny roman. Det betyder tre böcker utgivna i år. Jag är oändligt tacksam för samarbetet med Massolit.

Närmast står turnén med Books & Dreams på schemat, sedan börjar jag föra anteckningar (och skriva texter här) för att hitta uppslaget till nästa berättelse.

Tack alla läsare och extra stort tack till er jag träffade på Bokmässan, för att ni kom fram och pratade läsande med mig. Jag hoppas vi hörs och ses igen.

/Peo

Foto: Bia Sigge. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar