söndag 3 juni 2012

FAQ

Tack för mejl och frågor. Här kommer några korta.

Vad är Stockholm Under Ytan och vem är du?

Min identitet är ingen hemlighet längre, den röjdes i samband med novellerna som släpptes tidigare i våras. Stockholm Under Ytan är vad det är; en text om dagen om precis vad som helst.

Har allt hänt som du skriver om?

Nej. Men mer än jag egentligen vill erkänna.

Kommer du att ge ut någon bok snart?

Det kommer en roman i höst, som lanseras i samband med bokmässan, om jag har förstått bokförlaget rätt.

Jag hatar det du skriver. Vad är ditt råd till mig?

Fortsätt läsa. Fobier botas bäst genom exponering.

Min fru har lämnat mig för en annan.

Be henne checka in på Stockholm Under Ytan. Får jag be dig fortsätta göra samma sak också? Alla svaren på era problem finns här.

Jag uppfattar dig som drogromantiker. Kommentar?

Tycker det känns roligt att du lägger märke till mig. Folk i allmänhet gör sällan det.

Skriv mer allvar! Mer kärlek! Mer nonsens! Du är som bäst när du menar vad du skriver! Du är som sämst när du....osv osv.

Dagens outfit

Det finns inga lyckliga slut på en dålig början 

Saxar in av varje. Vet inte annars vad jag ska göra.












1 kommentar:

  1. Som om någon skulle bry sig om dig, din skit.

    SvaraRadera