onsdag 3 december 2014

Tack, Stockholm.

Nu är det gjort. Fem städer avklarade, tillsammans med Books & Dreams. Otroligt roligt och lärorikt, jag önskar vi kunde fortsätta ett tag till. Men nu har jag en ny bok att skriva färdigt. Jag måste göra plats för den, vill inte vänta längre. Kära läsare, vänner, tack för fina läsarbrev och allt ni skriver på sociala medier. Det är fantastiskt att ni verkar tycka om "Så länge du är min syster" så mycket. Det gör mig stolt och glad. Tar en andningspaus nu, låter Stockholm Under Ytan vila ett slag. Bloggen har varit min första textverkstad, där saker blev verklighet. Det är svårt att greppa hur mycket som har hänt sedan jag startade den. Och jag återkommer hit, när det finns mer att säga igen om kommande böcker och andra idéer som måste genomföras. Du hittar mig som vanligt på 



sthlmunderytan@gmail.com (Hat- och fanmail. Hit me.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar