tisdag 15 november 2022

Signerade böcker


 Hej. 

Nu har jag lite böcker till salu. 

Du ser på bilden vad som finns. Vissa utgåvor har jag rätt mycket av, andra är enstaka ex. Allt går att få signerat, eller om du önskar att jag skriver något särskilt i dem. 

"Dit antiloper kommer för att dricka", första delen i en trilogi spänningsromaner, skriven av mig och Valle Wigers. (Danskt band)

"Vara Frank", pocket. 

"Mannen utan ryggrad", danskt band. Debutromanen i första utgåvan. 

"Stockholm under ytan", texter från bloggen. Exklusivt, bara för samlarna...

"Så länge du är min syster", inbunden. 

"Kärleken passerade här en gång", pocket. 

"Bok för stjärnklara nätter", min punktroman/diktsamling. 

"Kärleken passerade här en gång", inbunden. 


Hör av dig på instagram genom att klicka HÄR

Eller mejla sthlmunderytan@gmail.com 

och berätta vad du vill ha. 


/Peo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar