måndag 7 mars 2011

De flesta idioter dejtar en idiot

"Varför tycker såser om att se skräckfilm? De blir redda."

"Allvarligt Greger, jag tar livet av mig om du fortsätter. Du får mig att hata mig själv."

"Vet du varför bladlössen är så små? Dom stannar i växten."

"Eller så tar jag livet av dig. Det kanske är bättre."

"Vad gör en arbetslös skådespelare? -Spelar ingen roll!"

"Okej that´s it. Du ska ut nu ditt jävla as."

"Bara en till, snälla."

"Nej Greger. Gå bara. Kom aldrig tillbaka. Vila i frid."

"Varför fick björnen sova ute hela vintern? Han hade tappat sitt ID-kort."

Hon stänger dörren bakom Greger. Hör honom gå ner för trappan och försvinna ut på gatan. Hon ringer upp sin bästa väninna. Frågar:

"Varför hittar inte jag någon kille när George Foreman?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar